השלכות של חדלות פירעון

לכל שאלה או בקשה בנושא השלכות של חדלות פירעון התקשרו 072-3910778 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
שיתוף:

ההשפעות של הליכי חדלות פירעון על יחידים

הליך חדלות פירעון משפיע על אנשים בשלבים שונים – לפני, במהלך ואחרי ההליך. כאשר מתמודדים עם חובות ועיקולים, כניסה להליך חדלות פירעון היא לעיתים הפתרון הטוב היותר להסדרת החובות ולהסרת ההגבלות והעיקולים.

במהלך ההליך

מעבר ליתרון המהותי שבסופו של ההליך – החובות יצטמצמו ויימחקו, עם הגשת הבקשה להליך חדלות פירעון, כבר ניתן לעכב את כל ההליכים שמתנהלים בהוצאה לפועל כנגד החייב ולהביא לעצירה מיידית של כל ההליכים וההגבלות שצוינו למעלה. משמעות הדבר היא שנושים מנועים מליזום או להמשיך בהליכים כנגד החייב, עיקול השכר מתבטל וההליכים כולם מעוכבים. תקופה זו מאפשרת לחייבים לארגן את כספיהם ללא חשש מתמיד מהליכים והגבלות או קריסה כלכלית נוספת.

אישור בית המשפט לבקשה לחדלות פירעון מוביל לכך שהאופק של החייב לחיים ללא חובות מתחיל להתקרב. חשוב לציין, בשלב זה, החייב מוגבל בדרך כלל מלבצע פעולות פיננסיות מסוימות, כמו הגשת בקשה להלוואות חדשות או יציאה מהארץ, אך ניתן לשוב ולהתנהל בצורה תקינה בחשבון הבנק ולקבל את השכר באופן מלא.

לאחר ההליך

השלכות של חדלות פירעון לא חייבות להיות כבדות. טיפול מקצועי ויעיל בהליך חדלות פירעון ישיב את השקט הכלכלי של החייב ובני משפחתו ויביא לכך כי יוכלו לפתוח בדף חדש ונקי ללא נושים שמתקשרים בלי סוף, ללא הליכים והגבלות וללא חובות כלל. לאחר ההליך, אנשים לעתים קרובות מוצאים את עצמם במצב טוב יותר לחסוך, להשקיע ולבנות מחדש את היציבות הכלכלית שלהם. הם חוזרים לשגרה, לרכוש נכסים או לטוס לחו"ל, לאחר הסרת הגבלות כמו איסור נסיעה.

תפקידו של משרד עורכי דין אמינוב חן ושות'

ניהול הליך חדלות פירעון דורש ניסיון וידע מעמיק בניהול ההליך אל מול בית המשפט והנאמן לצורך בניית תוכנית הבראה ושיקום מצוינת לצורך הפטרת החייב מהחובות ויציאה מהחוב – בטוב בצורה המהירה והיעילה האפשרית. משרדנו ליווה לקוחות רבים ששמו את פרק החובות שלהם מאחוריהם והיום הם מנהלים חיים נורמאטיביים, בריאים כלכלית ומוצלחים. עם המומחיות והניסיון שלנו, אתם יכולים לסמוך ולבטוח כי גם אתם תצאו מהחוב – בטוב. פנו אלינו עוד היום ותנו לנו לסלול לכם את הדרך לחיים חדשים.

מאמרים נוספים: