Edit

ביטול עיקול חשבון בנק

לכל שאלה או בקשה בנושא ביטול עיקול חשבון בנק התקשרו 072-3304477 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

שיתוף:

אחד האמצעים היותר יעילים של לשכת הוצאה לפועל להניע את החייב לשלם את חובותיו הוא שימוש בעיקול חשבון בנק. הליך עיקול חשבון בנק הוא בין הסנקציות היותר חמורות שרשם הוצאה לפועל יכול להפעיל ויש לה השלכות נרחבות המשפיעות באופן דרסטי על אורך החיים הכלכלי שלנו.

האם אפשר לבטל עיקול חשבון בנק?

הדרך המהירה ביותר לביטול עיקול חשבון בנק הוא לשלם את החוב בגינו הופעל העיקול. אבל מה עושים כשאין לנו את האמצעים להסדיר את החוב הכספי? במקרים אלו עומדות באפשרותכם מספר אפשרויות.

הסדר תשלומים מול הנושים

אפשר לנסות להגיע להסדר תשלומים מול הגוף שלו אנחנו חייבים כספים, בדרך כלל תתבקשו להעביר תשלום מיידי בגובה מסויים ולהתחייב לתשלום חודשי שסוכם מול הנושה. אם גובשה הסכמה בין החייב לנושה יפנה הנושה ללשכת הוצאה לפועל כדי לבטל את העיקול.

הגשת בקשה לביטול עיקול חשבון לרשם הוצאה לפועל

אם לא הגעתם להסכמה על הסדר חוב מול הנושא אחרי ניהול משא ומתן אפשר לנסות להגיש בקשת ביטול עיקול חשבון בנק דרך הרשם בלשכת הוצאה לפועל. כדי שבקשה מסוג זה תאושר יהיה על חייב להציג הסברים ונימוקים מפורטים על למה לא עמד בתשלום החוב עד כה ולהראות נכונות להתחיל לפרוע את החוב בהקדם.

פתיחה בהליך חדלות פירעון (פשיטת רגל)

אם לחייב לא קיימים אמצעים לפרוע את החוב או גובה החוב גבוהה מדי יש לשקול לפתוח בהליכים אשר יגנו על החייב מפני עיקול על חשבון בנק. במסגרת הליך חדלות פירעון, יוקפאו כל ההליכים שהוטלו על החייב בתיקי ההוצאה לפועל והוא יוכל לשוב ולנהל מחדש את חשבון הבנק שלו.

מידע נוסף בנושא עורך דין הוצאה לפועל
הצלחות המשרד בנושא

כל הזכויות שמורות ל ” אמינוב חן ושות’ ” 2022©

לכל שאלה או בקשה השאירו פרטים