Edit

הסדר חובות בהוצאה לפועל

לכל שאלה או בקשה בנושא הסדר חובות בהוצאה לפועל התקשרו 072-3304477 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

שיתוף:

הסדר חובות הוצאה לפועל

כאשר חובות בהוצאה לפועל מגיעים לגבייה, מתווספים לחובות הוצאות, אגרות, ריביות גבוהות וכיו"ב. בפועל, לאחר תקופה, החוב מכפיל את עצמו ולעיתים אף משלש את עצמו והרבה יותר מכך. בייחוד כאשר המדובר בחובות ישנים מאוד. כך, מוצאים עצמם חייבים רבים ללא יכולת לראות אופק או פתרון להביא לסיום החובות אשר טפחו לאין שיעור. לכן חשוב להתחיל טיפול של הסדר חובות כמה שיותר מוקדם מרגע קבלת הזהרה על פתיחת תיק בנושא חובות בהוצאה לפועל.

מחיקת חובות בהוצאה לפועל - האפשרויות

כשאנו מוצאים את עצמנו באי יכולת לפרוע חובות הכספיים שצברנו קיימת סבירות גבוה שנמצא את עצמנו מתמודדים עם רשות הוצאה לפועל והגבלות קשות שהיא מפעילה על מנת לגבות את החוב הכספי. קיימות מספר אפשרויות בהתנהלות מול לשכת הוצאה לפועל בנושא הסדר חובות בהוצאה לפועל. נקיטת תהליכים ונסיון להגיע להסדר חובות מאפשרים לקבל הגנה מסוימת מפני הנושים ויכולים לעזור בלמצוא פתרון מציאותי להסדר חובות כספיים שתאפשר לחייב להחזיר את החוב ולהגיע להסדר מיטבי עם הנושה. בפני החייב קיימות מספר אפשרויות להסדר חובות כמו איחוד תיקים, צווי תשלומים, הליך חדלות פירעון, ניהול מו"מ ישיר מול הנושאים ועוד. במסגרת תהליך הסדר חובות מול הוצל"פ, בהרבה מהמקרים מסכימים הצדדים בדבר הפחתת גובה החוב וקביעת הסדר שיביא לתשלום החוב. נושים רבים יעדיפו לקבל ולו חלק מהחוב במזומן לטובת הסדר חובות במקום לנסות לגבות את החוב במסגרת הוצאה לפועל ללא הצלחה ולאחר הימשכות ארוכה של הליכים משפטיים.

למי מתאים הליך הסדר חובות בהוצאה לפועל

הליך של הסדר חובות בהוצאה לפועל עשוי להתאים לאדם פרטי שנקלע לקשיים כלכליים ואינו יכול להחזיר את החובות וגם לחברה עסקית שנקלעה לקשיים כלכליים, כל גוף שמצא את עצמו במצב בו התחייבויות כספיות גבוהות יותר מהכנסות והוא לא עומד בתשלומים עד למצב שנפתח נגדו תיק גביה בלשכת הוצאה לפועל. מהלך זה דורש בחינה מעמיקה של המקרה ובחינת אפשרויות להנעת הליך הסדר חובות בהוצאה לפועל. טיפול בחובות מבעוד מועד – יכול למנוע התמודדות לא נעימה עם גובי החובות מטעם לשכת ההוצאה לפועל, ולחסוך זמן יקר וכסף רב בבתי משפט ואת הצורך במחיקת חובות בהוצאה לפועל. לכן חשוב להתחיל בהליך הסדר חובות בהוצאה לפועל כמה שיותר מוקדם על מנת להימנע מריביות מצטברות והגבלות שמוטלים על החייב לפי הכללים הקבועים בחוק.

עורך דין להסדר חובות בהוצאה לפועל

פנייה מוקדמת לעורך דין הוצאה לפועל, שמתמחה בהסדרי חובות מול הוצאה לפועל תסייע במציאת פתרון פרקטי וגמיש להסדר חובות קיימים בלשכת הוצאה לפועל. באמצעות עורך דין הוצאה לפועל המתמחה בהסדר חובות בהוצאה לפועל, ניתן במקרים מסוימים להביא להפחתה ניכרת מסכום החובות, להגיע להסדר חובות בהם ככל והחייב ישלם תשלום המהווה סך זעום מגובה החוב המעודכן לאותו היום ימחק החוב וייסגר התיק בהוצאה לפועל. במקרה כזה, אף כל ההליכים וההגבלות שהוטלו על החייב בתיק זה בטלות ומבוטלות ומאפשרות לפתוח דף חדש נקי מחובות. בנוסף עורך דין להסדר חובות יכול לעזור באיחוד תיקים, טיפול בצווי תשלומים, יצירת הגנה בפני נושים ועוד.

מידע נוסף בנושא עורך דין הוצאה לפועל
הצלחות המשרד בנושא

כל הזכויות שמורות ל ” אמינוב חן ושות’ ” 2022©

לכל שאלה או בקשה השאירו פרטים