Edit

נקלעתי לחובות, מה עושים?

לכל שאלה או בקשה בנושא נקלעתי לחובות, מה עושים? התקשרו 072-3304477 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

שיתוף:

נכנסתי לחובות, מה עושים?

אתגרים כלכליים יכולים להכות כל אחד, בכל מקום. במדינת ישראל היקלעות לחובות יכולה להיות חוויה מרתיעה, אך חשוב לזכור שיש פתרונות ואנשי מקצוע המוכנים לעזור.

הבנת המצב

בראש ובראשונה, חשוב לשמור על קור רוח ולא לבצע טעויות. בשלב כזה בין אם קיבלתם פניות מבנקים או חברות אשראי או כל אדם אחר שאתם חייבים לו כסף ובין אם עדיין לא, אל תחכו. קריטי לטפל בחובות בשלב זה לפני שהתחילו הליכים משפטיים ונצברו ריביות והוצאות משפטיות ולפעמים גם כבר הוטלו עיקולים והגבלות.

טיפול מהיר בחובות שלך יכול לחסוך ממך עלויות נוספות ומצוקה רגשית.

פתרונות אפשריים

ישנם מספר מסלולים משפטיים לטיפול בחובות:

משא ומתן עם נושים: הפתרון המומלץ ביותר הוא לנהל משא ומתן עם הנושים שלך כדי להפחית את החוב לסכום שאתה יכול לעמוד בו. עם זאת, לרוב זה מצריך מקור מימון חיצוני. במקרים מסוימים, הנושים עשויים להציע הנחות משמעותיות אם יקבלו תשלום מיידי לפירעון. אם אתה מציע תוכנית תשלומים, ייתכן שהם לא יציעו שום הנחה וייתכן שיעדיפו להמשיך בהליכי גביית החובות בערכאות משפטיות.

הליך הפטר מחובות: הליך זה נקרא "חדלות פירעון" (מה שנקרא בעבר "פשיטת רגל"), שנועד לתת "הזדמנות שנייה" לאלה שנקלעו לחובות. הליך הנפרס על פני תקופה שבמהלכה משלמים צו תשלומים חודשי ומסתיים בצו הפטר המוחק את החובות שהינם ברי הפטר. במהלך תהליך זה, תצטרך לדווח על ההכנסות וההוצאות שלך באופן קבוע ולשלם תשלום חודשי קבוע בהתאם למצבך הכלכלי.

איחוד תיקים: מדובר בהליך במסגרת ההוצאה לפועל שנועד לתת מענה ביניים למי שאינו יכול לשלם את חובותיו באופן מיידי אך מבקש תכנית תשלומים ארוכת טווח. תהליך זה דורש תשלום של 3% מסך החוב ובדרך כלל עוצר את כל פעולות הגבייה כל עוד אתה מבצע את התשלומים החודשיים המוסכמים.

מס' שאלות חיוניות שכדאי לשאול את עצמך בשלב ראשון:

מהו הסכום הכולל של החובות שלנו?

מהם הנכסים או הכספים הקיימים לרשותנו (אם קיימים כאלה)?

 

כאשר אתה מתמודד עם חובות, הכרחי שיהיה שותף אמין לצידך. משרדנו בולט במקצועיות שאין שני לה ובניסיון הרב בייצוג לקוחות בהליכים הקשורים לחובות. מתוך הבנה מעמיקה של נבכי ההליכים המשפטיים בקשר לחובות, המשרד מצויד היטב להדריך אותך בכל שלב, כדי להבטיח שתקבל את ההתחלה החדשה שמגיעה לך.

 

זכרו, התמודדות עם חובות היא מאתגרת, אבל עם הכוונה ותמיכה נכונים, תוכלו לצאת לדרך חדשה, מהר מכפי שציפיתם!

מידע נוסף בנושא מחיקת חובותעורך דין הוצאה לפועלעורך דין חדלות פירעון

כל הזכויות שמורות ל ” אמינוב חן ושות’ ” 2022©

לכל שאלה או בקשה השאירו פרטים