Edit

תיקים הוצאה לפועל

לכל שאלה או בקשה בנושא תיקים הוצאה לפועל התקשרו 072-3304477 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

שיתוף:
החוק במדינת ישראל קובע שכל אדם יכול לפתוח נגדכם תיק הוצאה לפועל במקרים בהם הוא מחזיק במסמך חוקי שיכול להוות ראייה לכך שאתם חייבים לו כספים ולא שילמתם. מטרתה של לשכת הוצאה לפועל היא לגבות את הכספים מהחייב וטובת כך יש לה לא מעט סמכויות כדי לגבות את החוב. התמודדות עם תיק הוצאה לפועל הוא לא פשוט, במיוחד אם אתם נמצאים בקשיים כלכליים או נפתחו נגדכם מספר תיקי הוצאה לפועל, לא תמיד הוצאה לפועל יהיו גמישים ויתחשבו באילוצים הכלכליים שלכם. לכן מומלץ לקבל סיוע מעורך דין שמתמחה בתיקי הוצאה לפועל ויטפל במקרה החל משלב פתיחת תיק הוצאה לפועל תוך בחינת המקרה הפרטני שלכם ויבנה תוכנית אסטרטגית שתוביל אתכם לשלב סגירת תיק הוצאה לפועל עם הסדר חובות כספי שיהיה נוח עבורכם.

פתיחת תיק הוצאה לפועל

התהליך של פתיחת תיק הוצאה לפועל תמיד מתבצעים על ידי בקשה של הזוכה לכן אם יש לכם חוב כספי שתרם הוסדר כדי לפעול לטובת הסדרו כדי שלא תצטרכו להגיע למצב בו נפתח נגדכם תיק הוצאה לפועל. מרגע פתיחת תיק הוצאה לפועל נשלחת הודעת אזהרה לחייב המתריעה על פתיחת תיק הוצאה לפועל שכוללת את גובה החוב וטווח זמן קצוב בו ניתן להסדיר את החוב – 20 יום, במידה ומדובר על תביעה לסכום מסוים או בקשה לביצוע פסק דין יעמדו לרשותכם 30 ימים מהיום בו קיבלתם את האזהרה. במידה ולא הסדרתם את החוב בזמן הקצוב רשאית לשכת הוצאה לפועל להתחיל בנקיטת הליכים נגדכם שכוללים הגבלות וסנקציות חמורות. ישנם מספר אפשרויות שעומדות בפניכם להתמודדות עם פתיחת תיק הוצאה לפועל, כמו פרעון החוב, טענת פרעתי, התנגדות לביצוע שטר ועוד. רצוי להיעזר בשירותי עורך דין הוצאה לפועל כדי לוודא שאתם אכן פועלים בצורה נכונה לטובת סגירת תיק הוצאה לפועל.

איחוד תיקים בהוצאה לפועל

לעיתים קרובות אנו נתקלים כי לחייב קיימים חובות למספר גופים וכל אחד מהם פונה בבקשה לפתיחת תיק הוצאה לפועל על מנת לגבות את החוב הכספי שמגיע לו. מצב זה מוביל לכך שאין ביכולתו של החייב לעמוד בצו תשלומים שנקבע לו עבור כל תיק הוצאה לפועל שפתוח נגדו. בחלק מהמקרים כדי לשקול אפשרות להגיש בקשה לאיחוד תיקים בהוצאה לפועל פעולה זאת מאפשרת איחוד כל התיקים שפתוחים נגד החייב ולשלם סכום שאינו עולה על 3% מכל החוב שנקבע בכל תיקי הוצאה לפועל. מטרתה של הוראת החוק בעניין איחוד תיקים בהוצאה לפועל הוא לתת פתרון לקושי של החייב שנגדו מתבצעים תהליכי גבייה של מספר נושים.

סגירת תיקים הוצאה לפועל

מידע נוסף בנושא עורך דין הוצאה לפועל
הצלחות המשרד בנושא

כל הזכויות שמורות ל ” אמינוב חן ושות’ ” 2022©

לכל שאלה או בקשה השאירו פרטים