Edit

הליך חדלות פירעון ליחיד

לכל שאלה או בקשה בנושא הליך חדלות פירעון ליחיד התקשרו 072-3304477 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

שיתוף:

הליכי חדלות פירעון במדינת ישראל

חוק חדלות פירעון החדש במדינת ישראל, מבשר עידן חדש של תקווה ופתרון יעיל עבור אנשים המתמודדים עם חובות. חוק חדלות הפירעון החדש פותח מסלול ברור ליחידים להסדיר את חובותיהם ולהשיג התחלה כלכלית חדשה.

הליך חדלות הפירעון ליחידים בישראל מתחלק לשלבים מוגדרים היטב, המבטיחים גישה שקופה לפתרון חובות:

ההליך מתחיל כאשר אדם, המתמודד עם חובות, מגיש בקשה להיכנס להליכי חדלות פירעון. ההליך יכול להיפתח על ידי נושה של היחיד, אם כי בתנאים מסוימים כדי להגן על יחידים מתביעות שרירותיות.

 

תקופת ביניים

עם קבלת בקשת חדלות הפירעון, מתחילה תקופת ביניים. שלב זה מאפשר מינוי נאמן לצורך בדיקה של מצבו הכלכלי של היחיד ושמירה על האינטרסים של כלל בעלי העניין.

הקפאת הליכים: כדי לשמור על נכסי היחיד ולשמור על סביבה פיננסית יציבה, ניתן צו הקפאת הליכים. צו זה עוצר את כל מאמצי גביית החובות מהיחיד, ומספק מרחב נשימה ליחיד בו מבוטלים כל העיקולים וכלל ההליכים שהוטלו כנגדו במסגרת הליכי הוצאה לפועל. בנוסף, לא ניתן לפעול כנגדו בהליכים חדשים אלא רק במקרים חריגים.

תוכנית פירעון

בסיומה של תקופת הביניים – כשנה ומס' חודשים לאחר תחילתו של ההליך מוגש על ידי הנאמן דוח לבית המשפט המפרט המלצות בקשר לקידום ההליך. בסמוך לכך, מתקיים דיון בבית המשפט אשר במהלכו יקבע בית המשפט תוכנית פירעון בעניינו של היחיד. במידה והיחיד התנהל כמו שצריך בהליך במהלך תקופת הביניים, התוכנית שתיקבע תהיה מורכבת בהסדר חוב, המאפשר תוכנית פירעון מובנית בפריסה לתשלומים חודשיים לתקופה בת 36 חודשים. לחלופין, במקרים של מצוקה כלכלית חמורה ובתנאים מסוימים, ניתן לקבל הפטר מהחובות לאלתר, המציע התחלה חדשה ומיידית.

 

ייצוג בהליכים אלו דורש הבנה מעמיקה של החוק ויד מנוסה כדי להגיע לתוצאה המיטבית והמהירה לסיום פרק החובות.

למשרדנו מורשת של מצוינות בייצוג יחידים וחברות בהליכי חדלות פירעון. צוות עורכי הדין המיומן שלנו מתעמק בניואנסים של כל תיק, ומגבש אסטרטגיות משפטיות מותאמות אישית שמתאימות לחוק החדש את המקרה הספציפי של כל אחד ואחד. המרקם העשיר של סיפורי הצלחה של משרדנו מדגיש את יכולתנו בהבטחת התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותינו.

הגישה שלנו מעוגנת במחויבות עמוקה להגנה על זכויות לקוחותינו תוך הכוונתם לעבר אופק יציב כלכלית. במשרדנו הלקוחות לא זוכים רק לייצוג משפטי, הם צוברים שותף אמין במסע שלהם לעבר חוסן פיננסי.

מידע נוסף בנושא Uncategorized

דיני מקרקעין

דיני מקרקעין מסדירים סוגיות שונות הנוגעות לזכויות שימוש בקרקע, בעלות, שכירות, מיסוי מקרקעין, טאבו, מגרשים

קרא עוד »
הצלחות המשרד בנושא

כל הזכויות שמורות ל ” אמינוב חן ושות’ ” 2022©

לכל שאלה או בקשה השאירו פרטים